Anadolu Sigorta, Türkiye Prestij Akademisi tarafından gerçekleştirilen ‘Müşteri Memnuniyeti Endeksi’ araştırması sonuçlarına nazaran sigorta bölümünün önder markası seçildi.
Türkiye Prestij Akademisi tarafından bu yıl ikincisi hazırlanan Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nin sonuçları açıklandı. Beykoz Üniversitesi iş birliği ile gerçekleştirilen endekste, sigorta kesiminin başkan markası Anadolu Sigorta oldu.
Anadolu Sigorta’nın müşterilerinin beklenti ve gereksinimlerini önceliklendirerek hayata geçirdiği hizmet ve uygulamalarının yüksek tüketici memnuniyetiyle her vakit karşılığını bulduğunu söyleyen Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Fatih Gören, “Anadolu Sigorta pek çok bağımsız kurum tarafından yapılan değerlendirmelerde tüketicinin en beğendiği markalar ortasında öne çıkıyor. Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nin sonuçları da bizi bir kere daha memnun etti. Attığımız her adımda müşteri memnuniyetini temel alıyoruz. Müşteri nezdinde aldığımız bu karşılık da bize hakikat yolda olduğumuzu gösteriyor” dedi.
Müşterinin aldığı hizmetlerden şad kalma seviyesi olarak tanımlanan müşteri memnuniyeti hakkında Türkiye Prestij Akademisi tarafından gerçekleştirilen Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nde bu yıl farklı bölümlerden birçok marka yer aldı. 66 farklı daldan markanın değerlendirildiği Müşteri Memnuniyeti Endeksi 2023 raporunda dallarda memnuniyet seviyesi en yüksek birinci üç marka sıralamalarının yanı sıra sosyoekonomik statü (SES) kümeleri, cinsiyet ve eğitim düzeyine nazaran de müşteri memnuniyeti sıralaması bulunuyor.
Müşteri Memnuniyeti Araştırması 1 Haziran 2023 ile 15 Haziran 2023 tarihleri ortasında CATI (Computer Assisted Telephone Interview) prosedürü kullanılarak gerçekleştirildi.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
SAĞLIK
24 Kasım 2024SAĞLIK
24 Kasım 2024EĞİTİM
24 Kasım 2024TEKNOLOJİ
24 Kasım 2024EKONOMİ
24 Kasım 2024Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.