Aroma, Dubai Gulfood’da ürünlerini sektörle buluşturdu.
Aroma, besin bölümünün dünya çapındaki en değerli fuarlarından biri olan Dubai Gulfood 2024 Memleketler arası Besin Fuarı’nda uzunluk gösterdi. Fuarda, Aroma’nın bilhassa karton ambalaj suyu, limonatası ve karadutlu içeceği ağır ilgi gördü.Türkiye’de meyve suyu ve içecek kesiminin esaslı ve öncü markası Aroma, dünyanın en büyük besin fuarlarından biri Dubai Gulfood 2024’e iştirak sağladı. 200’e yakın ülkeden 5 bin 500’ün üzerinde iştirakçi firmanın bulunduğu Dubai Gulfood 2024’te Aroma, mevcut iş ortaklarıyla bir ortaya gelmesinin yanı sıra dünyanın dört bir yanından gelen Mauritus, Mali, Moritanya,Trinidad Tobago, Sri Lanka, Singapur, Çin, Japonya, Hong Kong, Vietnam, Thailand’dan da firmalar ile de görüşmeler sağladı.19-23 Şubat ortasında gerçekleşen fuarda Aroma eserleri büyük ilgi gördü. 400’e yakın firmayla bir ortaya gelen Aroma, eserlerini tüm iştirakçilerin beğenisine sundu. Bilhassa Türkiye’nin, karton ambalajdaki birinci suyu, “Aroma Ömer Duruk Doğal Kaynak Suyu” fuarın öne çıkan eserlerinden biri oldu. Meyve suyu ve öteki içeceklerin üretiminde 55 yıldır yenilikleriyle dala istikamet veren Aroma’nın lezzetli ve yenilikçi eser portföyü ilgi topladı. Aroma’nın yeni lezzeti görücüye çıktıYenilikçi bakış açısı ve inovatif eserleriyle içecek dalına yeni bir soluk getiren Aroma’nın geniş eser yelpazesine eklediği son eser karadutlu içecek de Dubai’de hem ziyaretçilerle hem de kesimin aktörleri ile buluştu. Bağışıklık sisteminin dostu, vitamin ve mineral bakımından güçlü, antioksidan karadut meyvesini bölgesel bir lezzet olmaktan çıkararak tüm tüketicilerin beğenisine sunan karadutlu içecek de fuarın yıldızlarından oldu. Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı