Türkiye’nin önde gelen elektrikli konut aletleri markası Arzum, inovasyon odağında geliştirdiği yeni kuşak eserlerini IFA Berlin 2023’te tanıttı. IFA’nın Arzum’un küresel marka olma maksatlarına son derece kıymetli katkıları olacağını belirten Arzum Ticaretten Sorumlu Genel Müdürü Serhan Giray, IFA’da gerçekleştirilen iş birliği görüşmelerinin olumlu sonuçlarının yakın gelecekte başta Avrupa olmak üzere yakın coğrafya satışlarına da müspet istikamette tesir edeceğine inandıklarını da kelamlarına ekledi.
Global marka olma amaçları doğrultusunda yerli ve memleketler arası birçok fuara katılan Arzum, beşinci kere milletlerarası tüketici elektroniği ve teknoloji sanayisinin önde gelen ticaret fuarı IFA Berlin 2023’teki yerini aldı. Arzum, 1-5 Eylül tarihleri ortasında Avrupa’nın en kapsamlı teknoloji gösterisi olan ve son teknolojik eser ve gelişmelerin tanıtıldığı fuarda ferdî bakım, besin ve sıcak içecek hazırlama başta olmak üzere yakın gelecekte Türkiye ve küresel pazarda satışa sunacağı birçok kategorideki 16 yeni eserini birinci defa sergiledi. Hem Türk kahvesi makinesi hem süt köpürtücü olarak kullanılan cezve ve moka potun tek bir eserde buluştuğu Arzum OKKA ailesinin yeni eseri OKKA Rich Moka Pot, standın ilgi odağı oldu. Arzum’un saç bakım kategorisi Revolution serisi eserlerinden Arzum Hot Air Styler, Hot Brush ve Hair Curler, besin kategorisinden Shake’N Take Neo ve Shake’N Take Dream üzere birçok yeni eser fuar ziyaretçileri tarafından ağır beğeni ile karşılaştı. Arzum eserleri kullanılarak hazırlanan ikramlarla tadım ve tecrübe alanına dönüşen Arzum standında ayrıca Airtasty Sıcak Hava Fritözü’nün yanı sıra OKKA Rich Spin Pro üzere birçok eser tanıtıldı.
“IFA, Arzum’un küresel marka olma amacıyla örtüşen bir fuar”
Fuar iştiraki ile ilgili değerlendirmelerde bulunan Arzum Ticaretten Sorumlu Genel Müdürü Serhan Giray, “IFA, Arzum’un küresel marka olma gayesiyle örtüşen ve Arzum’u bu maksada her yıl daha da yaklaştıran bir fuar. Bu anlayışla da fuara beşinci sefer, daha geniş eser gamı ve çeşitli tecrübe alanlarıyla katılıyoruz. Dünya çapında birçok üretici, tedarikçi, perakendeci ve teknoloji meraklısının bir ortaya geldiği fuar, yeni iş birliği fırsatları açısından son derece pahalı. Bizim için fuarın bir öteki ehemmiyeti de Arzum olarak, inovasyon, eser çeşitliliği ve kullanıcı tecrübesinde geldiğimiz noktayı dala, kullanıcılarımıza ve dünyaya göstermek. Yeniden son kullanıcıya ulaşma ve eserlerimizi birinci kere görücüye çıkararak beğenilerine sunmamız açısından epeyce heyecan verici bir gösteri alanı. 55 yılı aşkın esaslı geçmişimize dayalı deneyimimizi, inovasyona olan inancımızı, eser çeşitliliğimizi ve kesimde birçok bahisteki öncü duruşumuzu küresel arenada da sergileyebiliyoruz. IFA’nın bizim için ayrıca Avrupa ve yakın coğrafyalardaki pazarlar için de hayli kritik bir yeri var. IFA’da tanıttığımız yeni eserlerimizin, gerçekleştirdiğimiz iş birliği görüşmelerimizin olumlu sonuçlarının yakın gelecekte başta Avrupa olmak üzere birçok yakın coğrafyadaki satışlarımıza ziyadesiyle yansıyacağına inanıyoruz. IFA’nın, memleketler arası pazardaki mevcut pozisyonumuzu daha da güçlendireceğini ve yeni pazarların kapılarını açacağını öngörüyoruz” halinde konuştu.
“İnovasyon ve teknolojiyi demokratikleştiriyoruz”
Giray, kelamlarını şöyle tamamladı: “Yüksek marka bilinirliği ve hane penetrasyonuna sahip, küçük konut aletleri sektörünün öncü oyuncularından biri olarak dünyanın birçok ülkesinde milyonlarca meskene ulaşırken, ‘Global marka olma’ yolunda emin adımlarla ilerlemeye devam ediyoruz. Uyguladığımız çoklu kanal stratejimizle dünya genelinde ulaştığımız hane sayısını her geçen gün artırıyoruz. Geliştirdiğimiz eserlerle son kullanıcının hayatını kolaylaştırırken bir yandan inovasyon ve teknolojiyi demokratikleştiriyoruz. Yerel ve milletlerarası pazarlara yeni inovatif eser ve teknoloji alternatifleri yaratıyoruz. Böylelikle küçük mesken aletleri kullanıcılarına fiyat ve alternatif eser hususlarında seçim özgürlüğü sunuyoruz. Yeniden sıcak hava fritözü, dikey şarjlı ve robot süpürge üzere niş eserleri, muhakkak bir gelir gurubunun ulaşabileceği eserler olmaktan çıkarıyoruz. Bu sayede küçük mesken aletleri dalının sunduğu konforu, üstün kalite ve ulaşılabilir fiyatlarla herkesin yaşamasını sağlıyoruz.”
Arzum Elektrikli Konut Aletleri Hakkında:
Türkiye’nin önde gelen elektrikli konut aletleri markası Arzum, 55 yıllık dal birikimiyle emniyetli ve yenilikçi bir marka. Türkiye ve dünyada, besin hazırlama, pişirme ve kızartma, sıcak içecek hazırlama, paklık, ferdî bakım, ütü olmak üzere 6 farklı eser kategorisinde 650 eseriyle milyonlarca şahsa satış gerçekleştiriyor. Türkiye’de birincilere imza atarak küçük konut aletleri bölümüne istikamet veren Arzum, tasarım ve inovasyonu vazgeçilmezi olarak görüyor. Bu vizyon ile, ulusal ve memleketler arası birçok müsabakada itibarlı mükafatların sahibi olan Arzum tıpkı vakitte Arzum OKKA markasıyla Türk kahvesi kültürünün dünyaya yayılımını da misyon edindi. Direkt fincana servis, közde pişirilme ve kendi kendini yıkayabilme özellikleriyle dünyanın her yerinde ülkü lezzetler sunan Arzum OKKA’lar, Türk kahvesinin küreselleşme serüvenine makineli tahlil oldu. 2020’nin son aylarında gerçekleşen ve rekor talep gören halka arz ile gücüne güç katan Arzum, dünya markası olma maksadıyla yeni başarılara imza atma yolunda emin adımlarla ilerliyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
SAĞLIK
21 Kasım 2024SAĞLIK
21 Kasım 2024EĞİTİM
21 Kasım 2024TEKNOLOJİ
21 Kasım 2024EKONOMİ
21 Kasım 2024Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.