MediaMarkt Tech Arena deneyimini sanal ortama taşıyor
Dijital İkiz Projesi, tüketicilerin Tech Arena mağazasında Web 3.0 tecrübesiyle sanal gezinti yaparak alışveriş yapabilmesini sağlayacak.Geniş eser yelpazesiyle teknolojiseverlere konforlu alışverişin keyfini sunan MediaMarkt, geçtiğimiz yıl hizmete açtığı Tech Arena Marmara Park AVM mağazasında sunduğu eşsiz tecrübeleri bu kere Metaverse’ün sanal gerçeklik dünyasına taşıyor. Dijital İkiz Projesi, tüketicilerin Tech Arena mağazasında Web 3.0 tecrübesiyle sanal gezinti yaparak alışveriş yapabilmesini sağlayacak. Tüketicileri en yeni teknolojilerle eşsiz tecrübeler üzerinden buluşturan MediaMarkt, bütünleşik alışveriş tecrübesini daha da düzgünleştirmek için attığı adımlara Dijital İkiz Projesiyle bir yenisini eklemiş oldu. Sanal mağaza Spatial.io üzerinde oluşturulduDijital İkiz Projesi kapsamında, MediaMarkt’ın marka butikleri ve tecrübe alanlarıyla zenginleştirilmiş bir alışveriş tecrübesi sunan 6500 metrekarelik dev TechArena konsept mağazasının birebir sanal replikası, Sanal Gerçeklik ve Metaverse platformu Spatial.io üzerinde oluşturuldu.MediaMarkt’ın VR (sanal gerçeklik) mağaza tecrübesindeki öncü ve yenilikçi rolünün bir yansıması olan proje sayesinde tüketiciler, bulundukları her yerden VR gözlükler, taşınabilir aygıtlar yahut şahsî bilgisayar üzerinden dolaşabilecekleri Tech Arena mağazasının eşsiz imkanlarını, eser ve marka çeşitliliğini keşfedebilecek. Fiziksel mağazanın hudutlarını aşarak tüketicilere her yerden erişilebilir bir teknolojiyi sunan Dijital İkiz projesi, fizikî manileri ortadan kaldıran VR tecrübesiyle tüketicilere etkileşimli ve cümbüş dolu bir gezinti ve alışveriş tecrübesi sunacak. Tech Arena Dijital İkiz Projesi kapsamında oluşturulan sanal mağaza yakında tüketicilerin hizmetine sunulacak ve ilerleyen periyotta yeni fizikî mağazaları kapsayacak halde yaygınlaştırılacak. Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı