Başak ve Kıvanç Tatlıtuğ çiftinin, yenilenen Molfix için kamera karşısına geçtikleri ikinci reklam sineması izleyiciyle buluştu.
“Anne kucağı kadar rahat” mottosuyla yola çıkan ve geçtiğimiz günlerde yeni jenerasyon kanal teknolojisine sahip eserini tüketiciyle buluşturan Molfix’in ikinci reklam sineması izleyici karşısına çıktı. Türkiye dahil 8 ülkede yayına girecek küresel reklam sinemalarında Başak ve Kıvanç Tatlıtuğ bu defa anne ve baba kimlikleriyle kamera karşısındaydı.
Reklam sinemasında “Anne olmak ne demek, bebeğimle baş başa kalınca anladım” diyen Kıvanç Tatlıtuğ, eğlenceli bir baba olarak izleyicinin karşısına çıkıyor. Anne Başak Tatlıtuğ konutta olmadığı sırada Kıvanç Tatlıtuğ bebeğiyle eğlenceli anlar yaşıyor. Kıvanç Tatlıtuğ sinemada ne kadar ilgili, şakacı, oyuncu bir baba olsa ve bebeğini keyifli etmek için çok uğraşsa da anne kucağı üzere olmadığını anlatıyor. Sinemanın sonunda da Başak Tatlıtuğ’un konuta gelişiyle birlikte memnun aile tablosu tamamlanıyor. Reklam sinemasında Molfix’in anne kucağından ilham alarak yenilenmesinden, yumuşacık dokusu ve sıvıyı 3 kata kadar süratli emen kanallı yapısıyla bebekleri rahat ettirmesinden bahsediliyor.
Molfix Hayat Bağım İnançlı Bağlanma Programı’nı anlatan reklam sineması sonrası ikinci defa çiftin kamera karşısına geçtiği film, TBWAIstanbul tarafından hayata geçirildi, direktörlüğünü ise Serdar Dönmez üstlendi.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
SAĞLIK
22 Kasım 2024SAĞLIK
22 Kasım 2024EĞİTİM
22 Kasım 2024TEKNOLOJİ
22 Kasım 2024EKONOMİ
22 Kasım 2024Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.