SİBER GÜVENLİK RİSK DEĞERLENDİRMELERİ İLE
İŞİNİZİ GÜÇLENDİRİN
SİBER GÜVENLİK RİSK DEĞERLENDİRMELERİNİN ŞİRKETLERE SAĞLADIĞI 4 FAYDA
Şirketler için risk oluşturan faktörler, teknolojinin gelişimiyle birlikte daima değişim gösteriyor. Siber güvenlik alanında tek bir savunma stratejisine bağlı kalmak, müdafaanın tersine daha yıkıcı sonuçlar için yer oluşturuyor. Uç nokta siber güvenlik risk değerlendirmeleri, MSP müşterilerinin aygıtlarını tehlikeye atan iç ve dış faktörlerin anlık olarak tespit edilmesini sağlıyor. Kuruluşlar bu sayede gelişen ya da ortaya çıkan tehditlerden haberdar olarak gerekli tedbirler alabiliyor. Bütünleşik siber güvenlik alanında global bir başkan olan WatchGuard’ın Türkiye ve Yunanistan Ülke Müdürü Yusuf Evmez, risk değerlendirmelerinin şirketlere sağladığı 4 faydayı paylaşıyor.
Siber güvenlik, genel kanının bilakis çözülmesi gereken bir sorun değil, daima izleme ve idare gerektiren bir süreç olarak yürütülüyor. Müşterilerin siber güvenlik durumunu tahlil etmek, bu sürecin en kıymetli modülünü oluşturuyor. Siber güvenlik risk değerlendirmesi, kuruluşların BT sistemlerine ve datalarına yönelik tehditlerin yanı sıra siber taarruzlara karşı da muhafaza kapasitesini kıymetlendiriyor. Bu sayede şirket içerisindeki güvenlik açıkları tespit edilirken tıpkı vakitte güvenlik uygulamalarının gereksiz yere kullanımı engellenerek kaynakların boşa harcanmasının önüne geçiyor. Bütünleşik siber güvenlik alanında global bir önder olan WatchGuard’ın Türkiye ve Yunanistan Ülke Müdürü Yusuf Evmez risk değerlendirmelerinin şirketlere sağladığı 4 faydayı paylaşıyor.
1. Yeni Müşteri Kazanımı: Risk değerlendirmesi, potansiyel müşterilerin uç noktalarındaki tüm güvenlik risklerini işaretliyor. Bu özellik, MSP’lerin eser ve hizmetleri üzerinde inanç oluşmasına yardımcı olarak müşteri bağlarının güçlenmesine takviye sağlıyor. Kuruluşlar bu sayede farklılaştırılmış tekliflerle rakiplerinden ayrılıyor, üst ve çapraz satış ihtimalini artırıyor ve daha fazla gelir elde edebiliyor.
2. Mevcut Müşteri Sadakatini Sağlama: MSP müşterilerinin uç noktalarına ait bir risk değerlendirmesi, mevcut güvenlik tahlilleri de dahil olmak üzere tehlike oluşturan faktörlerin belirlenmesine ve hangi risklerin acil, dikkat yahut hareket gerektirdiğinin işaretlenmesine imkan tanıyor. MSP’lerin hizmetlerine risk değerlendirmesini eklemesi, müşteri sadakati ve memnuniyetinin korunması için hayli ehemmiyet taşıyor. Bu sayede müşteriler proaktif bir yaklaşımdan yararlanarak, kendilerini daha inançta hissediyor.
3. Âlâ Bir Prestij Oluşturma: Şirketler, çoklukla taarruza maruz kalana kadar yeni bir siber güvenlik aracına muhtaçlık duymuyor. Ancak bir akın gerçekleştiğinde, siber güvenlik hizmetlerini dışarıdan temin eden birçok şirket hizmet sağlayıcılarını suçlama eğiliminde olabiliyor. Bu durum, MSP’lerde prestij ve ekonomik kayıplara yol açabiliyor. Mümkün suçlamalardan kaçınmanın yolu, müşterilere proaktif tedbirler almaları ve bilgilerini muhafazaları için muhtaçlık duydukları tüm bilgilerin sağlanmasına imkan tanıyan uç nokta güvenlik denetimlerinin uygulanması oluyor.
4. Hizmet Teklifini Genişletme: Bir uç nokta risk değerlendirmesi, müşteriyle bir mevzuat ve uyumluluk görüşmesi başlatmak için bir hareket noktası olabiliyor. Toplanan bilgilere dayanarak, müşterilere uç nokta güvenliklerini güçlendirmek için hangi adımların atılacağı konusunda takviye sağlanabiliyor. Riskleri ölçmek tıpkı vakitte profesyonelliğin gösterilmesine ve müşterilerin özel muhtaçlıklarını karşılayan özelleştirilmiş teklifler oluşturulmasına yardımcı oluyor. |
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
SAĞLIK
03 Aralık 2024SAĞLIK
03 Aralık 2024EĞİTİM
03 Aralık 2024TEKNOLOJİ
03 Aralık 2024EKONOMİ
03 Aralık 2024Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.