Siemens Mobility, Eurasia Rail 2023’te açık dijital iş platformu olan Siemens Xcelerator’ı ve Dijital Tren Tahlilleri; ETCS Canlı – Otomatik tren süreci (ATO); Railigent X tarafından aktifleştirilen %100 sistem kullanılabilirliği ve demiryolu altyapısı için dijital tahlillerini sergileyecek.
Siemens Mobility, yeni dijital iş platformu olan Siemens Xcelerator’ı Eurasia Rail 2023’de ziyaretçiler ile buluşturuyor. Siemens Xcelerator, ulaşımda büyük ölçekte dijital dönüşümü ve sürdürülebilirliği birlikte hızlandırabilecek güçlü bir iş ortakları ekosistemi oluşturma emeline sahip açık bir dijital iş platformudur. Siemens Xcelerator, demiryolu sanayisinde cinsinin birinci örneği olan bir yenilikle gerçek ile dijital dünyaları birbirine bağlamaya yardımcı oluyor.
Eurasia Rail 2023 Fuarı’nda “Transform mobility for a better tomorrow” mottosuyla Siemens Mobility, müşterilerine sürdürülebilir, konforlu ve uygun maliyetli demiryolu nakliyatı sunmalarına takviye olacak dört temel faktörü sunuyor: Ömrü boyunca maliyeti optimize edilmiş demiryolu altyapısı ve araçları; %100 sistem kullanılabilirliği; maksimize edilmiş ağ kapasitesi, optimize edilmiş müşteri tecrübesi ve süreçler.
Ömür uzunluğu maliyeti optimize edilmiş demiryolu altyapısı ve demiryolu araçları
Mireo, Vectron yahut Velaro üzere demiryolu araçları platformları, genel ömür uzunluğu maliyetleri azaltır ve müşterilere çeşitli avantajlar sunuyor. Bir trenin motor, boji ve aktarma organları üzere teknik ögeleri birkaç tren varyasyonunda kullanılabilirken öteki kesimler müşterinin özel gereksinimlerine adapte edilebiliyor. Wi-Fi erişimi dahil tam dijitalleşme paketi ve harika cep telefonu alımı için optimize edilmiş pencereler yahut bilhassa geniş ve verimli bir iç tasarım üzere özellikler mevcut araç platformlarına eklenebiliyor.
Siemens Mobility trenleri ve altyapı tahlilleri, maliyetleri düşürmeye, güvenilirliği artırmaya ve demiryolu varlıklarından daha fazla bedel sağlamaya yardımcı olan entegre ilişki ve hizmetlerle birlikte geliyor Train BT Uzaktan Yazılım Güncelleştirmeleri, trenlerin çalışırken yeni yazılımları dağıtmak için son derece gelişmiş bir tahlildir, böylelikle trenler raylarda daha fazla vakit geçirirken depoda daha az vakit harcarlar. Yazılım güncellemesi, kişisel trenlere yahut tüm filoya yayılabilirken, en son teknoloji siber-güvenlik tedbirleri işletmecileri ve yolcuları inançta tutuyor.
%100 Sistem Kullanılabilirliği
Nesnelerin İnterneti IoT ve yapay zeka temelli Railigent X uygulama paketi, demiryolu varlık bilgilerini akıllı bir biçimde kullanarak demiryolu işletmecilerinin, bakımcıların ve varlık sahiplerinin bilgilerini anlamalarına ve varlık performansı hakkında daha derin bilgilere sahip olmalarına imkan tanıyor. Şart tabanlı, öngörücü bakım aracılığıyla, Railigent X, sistem kullanılabilirliğini %100’e kadar sağlayabiliyor. Data odaklı dijital varlık idaresi araçlarıyla demiryolu sistemlerinin ömrü boyunca maliyetleri, yenileme stratejileri ve işletme ile ilgili verimlilik performans, maliyet ve riskler dengelenerek optimize edilebiliyor. Siemens Xcelerator’ın bir kesimi olarak Siemens Mobility bir sonraki adımı atıyor. Railigent X’nin açık ekosistemi içindeki ortaklar, standartlaştırılmış API’ler (Uygulama Programlama Arayüzleri) aracılığıyla ek bilgi tabanlı hizmetler geliştirebiliyor ve sunabiliyor.
Maksimize edilmiş ağ kapasitesi
Siemens Mobility, yenilikçi dijital teknolojilerin, örneğin 5G tarafından uygulanan mevcut demiryolu altyapısını buluta taşıyarak ve sinyalizasyon bileşenlerini sanallaştırarak operatörler için azamî ağ kapasitesini ve verimlilik kazanımlarını nasıl sağladığını gösteriyor. Bir merkezi bilgi merkezinden tüm bir ülkenin yahut kentin demiryolu operasyonlarının uzaktan denetim edilmesi suretiyle, anklaşmanlar ve telsiz blok merkezleri üzere birçok donanım bileşeni sanallaştırılabilir. Bu, ömür uzunluğu maliyetleri azaltır, dakikliği artırır ve makas motorları ve balizler üzere yalnızca birkaç elemanın alanda kalmasıyla dijital ile gerçek dünyayı birleştirmenin yolunu açarken aks sayıcıları ve sınır devreleri üzere öteki tüm donanım bileşenleri fizikî olarak ortadan kayboluyor.
ETCS ile birlikte otomatik tren işletimi (ATO), tren aralıklarını minimuma indirerek birebir çizgi üzerinde %30’a kadar daha fazla trenin çalışmasını sağlayabilir. Birebir vakitte dakiklik de yüzde 15 artırılıyor.
Bu tahliller, Eurasia Rail 2023’teki Siemens Mobility standının ayrılmaz modülleri pozisyonunda bulunuyor.
Siemens Mobility tarafından anahtar teslimi çözümler
Siemens Mobility, bu yıl Mısır’da dünyanın en büyük altıncı yüksek süratli raylı sistemini oluşturmak için ortakları Orascom Construction ve The Arab Contractors ile bir konsorsiyuma liderlik ettiği Mısır’daki en son anahtar teslim projesi de dahil olmak üzere eser ve tahlillerini sergiliyor. 2.000 kilometrelik son derece çağdaş yüksek süratli demiryolu ağı, ülkenin çeşitli bölgelerindeki 60 kenti birbirine bağlayacak ve trenler 230 km/h’ye kadar süratte çalışabilecektir. Kapsam, Velaro tipi yüksek süratli trenleri, Desiro yüksek kapasiteli banliyö trenlerini ve ek olarak Vectron yük lokomotiflerini içeriyor. Siemens Mobility, tüm üç çizgi üzerinde Avrupa Tren Denetim Sistemi (ETCS) Düzey 2 teknolojisine dayalı inançlı ve emniyetli bir sinyalizasyon sistemi ve güç kaynağı sistemi kuracak. Yüksek Süratli Tren (YHT) projesi, yolcular ve yük için süratli bir ulaşım modu sunarak ve uzak bölgeler ortasında her zamankinden daha âlâ ilişkiler ve kapsama alanı sağlayarak Mısır ulaşım bölümünün mevcut zorluklarını ve gereksinimlerini karşılamak üzere tasarlandı. Ulaşım sistemini dönüştürecek, seyahat müddetlerini ve tıkanıklığı azaltacak ve karbon emisyonlarını azaltacak. Ziyaretçiler, İstanbul Fuar Merkezi, Salon 4, B341’de Siemens Mobility’nin anahtar teslim demiryolu tahlilleri hakkında daha fazla bilgi alabilir.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
SAĞLIK
21 Kasım 2024SAĞLIK
21 Kasım 2024EĞİTİM
21 Kasım 2024TEKNOLOJİ
21 Kasım 2024EKONOMİ
21 Kasım 2024Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.