Sigortam.net’ten “Güven Manifestosu”
23 yıllık tecrübesiyle Türkiye’nin öncü insurtech platformu Sigortam.net, sigortacılık bölümünde muvaffakiyetin ana faktörü olan inancın ehemmiyetini bir sefer daha vurgulamak hedefiyle “Güven Manifestosu”nu kamuoyuyla paylaştı.
9 milyonu aşkın müşterisi ve 5 yıldır art geriye aldığı “Güven Damgası” ile sigorta kesiminin en güvenilen dijital platformu olan Sigortam.net, hem kendini sigortada itimadın adresi olarak tanımlıyor hem de muvaffakiyetinin sırrını inanç hissini yaratan 4 ana faktöre bağlıyor: Şeffaflık, Dürüstlük, Yenilikçilik ve Sürat.
Dijital sigortacılığın öncüsü Sigortam.net, 23 yıllık tecrübesiyle 9 milyonu aşkın müşterisine hizmet vererek Türkiye’nin önder insurtech markası oldu. Sigortam.net, müşterilerine taahhüt ettiği şeffaflık ve dürüstlük kıymetlerinin yanında yenilikçi altyapısının ve süratli hizmet performansının da kendisine duyulan itimadı müşteri nezdinde her gün tekrar tescil ettiği şuuruyla faaliyetlerini yürütüyor.
Sigorta dalının “güven” üzerine şurası olduğunu bilen Sigortam.net, hem dijital altyapısını hem de müşteri hizmetleri merkezinden sunduğu ‘sigorta danışmanlığı’ hizmetini bu kavramın altını en yeterli formda doldurmak üzere yapay zekâ dayanaklı yeni data tahlilleriyle daima güzelleştiriyor.
Dijitalleşen dünyada sigorta dalında inancı dorukta tutmanın zorlayıcı olabileceği düşünülse de Sigortam.net, bu bahisteki muvaffakiyetini memnun müşterileriyle ve Ticaret Bakanlığı ismine TOBB tarafından 2019 yılından beri verilen Güven Damgası’na 5 yıldır art geriye layık görülerek kanıtlıyor.
Selen Yığın: Sigortacılıkta inanç temeldir. Geri kalan her şey inancın üzerine inşa edilir.
Sigortam.net CMO’su Selen Yığın, sigortanın tabiatı gereği müşteri ve broker ortasında itimat ilgisinin olmazsa olmaz niteliğine dikkat çekerek şunları söyledi: “Sigortacılık karşılıklı taahhüde dayalı bir bölüm. Bizleri en kırılgan ve çaresiz hissettiğimiz durumlara karşı muhafaza vaadi, bölümde itimadı her etapta vazgeçilmez kılıyor. Bunun yanında, ferdî bilgilerin dijital ortama taşındığı ve finansal süreçlerin internet üzerinden gerçekleştiği sigortacılık dünyasında, markalara duyulan itimat çok daha kritik hale gelmiş durumda. Burada müşteriler için belirleyici olan, kendine en uygun poliçeyi seçtiğinden, sigortanın kendisini en güzel formda koruyacağından, karşılaştığı sıkıntılarda ‘anında’ yanında olacağından ve ödediği primin karşılığını tam manasıyla alacağından emin olması. Elbette dürüst ve adil bir hizmet almanın yanında bilgi güvenliği de büyük değer taşıyor. Hasebiyle Sigortam.net olarak şunun çok farkındayız: Sigortacılıkta itimat temeldir ve geri kalan her şey inancın üzerine inşa edilir.”
“Tüketici ve marka ortasındaki ‘güven döngüsü’ artık çok daha kıymetli.”
Selen Yığın, itimadın satın alma davranışını kıymetli ölçüde etkilediğini vurgulayarak 2023 Edelman İnanç Barometresi Özel Raporu’ndaki artış trendini şöyle yorumladı: “Tüketicilerin inanç duydukları markalara eğiliminin geçen yıla nazaran yüzde 9 arttığını görüyoruz. Rapora nazaran insanların yüzde 58’i satın alma kararı öncesinde markalar hakkında ayrıntılı araştırma yapıyor ve ve yüzde 71’i için güvendikleri markaları satın almak geçmişte olduğundan daha kıymetli. Bunun sonucunda da tüketicilerin markaya güvenmesi, satın alma kararını yüzde 59 etkiliyor. Münasebetiyle tüketici ve marka ortasındaki ‘güven döngüsü’ artık çok daha kıymetli.”
“9 milyonu aşkın keyifli müşterimiz; gerçek bilgiye, hakikat fiyata ve sonuçta en sağlam hizmete Sigortam.net’te ulaşacaklarını biliyor.”
Yığın, Sigortam.net’in bu bakımdan kıymetli avantajlara sahip olduğunun altını çiziyor: “Sigortam.net olarak tüm iş yapış modelimizin merkezine itimada dayalı müşteri tecrübesini koyuyor, sigorta üzere karmaşık bir eseri daha anlaşılır ve erişilir bir hale getirmek hedefiyle insan kaynağımıza ve teknolojik alt yapımıza önemli yatırımlar yapıyoruz. Bu yatırımlarımız doğrultusunda müşterilerimizin yalnızca satın alma sırasında değil satış sonrası tecrübelerini de en sade ve süratli formda yürütebilecekleri bir sisteme imza attık. Ülkemizde dijital sigortacılık alanında bir birinci olarak ODTÜ ve Hacettepe üniversiteleriyle birlikte Yapay Zekâ Dayanaklı Sigorta Kapsam Puanlaması uygulamasını hayata geçirdik. Bu sistemde tekliflerimizi müşterilerimiz için düşük fiyatlı, geniş kapsamlı ve fiyat-performans istikrarı açısından öne çıkan olmak üzere 3’lü kart gösterimiyle sunuyoruz. Böylelikle müşterilerimiz başlarındaki soru işaretlerine daha net karşılıklar bulabildikleri üzere kendileri için uygun eseri de çarçabuk seçebiliyorlar. Poliçe seçme sürecindeki bu şeffaf, adil ve objektif değerlendirmenin akabinde satın alma, yenileme, satış sonrası süreçlerde, hasar anında, velhasıl tüm tecrübe süreçlerinde de tıpkı itimat alakasını pekiştirmek en büyük önceliğimiz. 9 milyonu aşkın memnun müşterimiz ve her gün sigorta poliçelerini yenilemeden evvel referans noktası olarak web sitemizi ziyaret eden binlerce kişi, gerçek bilgiye, gerçek fiyata ve sonuçta en muteber hizmete Sigortam.net’te ulaşacaklarını biliyorlar. Bu muvaffakiyetin ardında itimat hissini yaratan 4 ana öge var: Şeffaflık, Dürüstlük, Yenilikçilik ve Hız”
Sigortada inancın adresi Sigortam.net’ten “Güven Manifestosu”
Sigortada itimadın adresi olan Sigortam.net, sigortacılık bölümünde muvaffakiyetin ana faktörü olan inancın değerini bir defa daha vurgulamak hedefiyle “Güven Manifestosu”nu kamuoyuyla paylaşıyor.
Biz, Sigortam.net olarak,
Biz, Sigortam.net olarak, teknolojinin gücüyle ve insan odaklı yaklaşımımızla, sigorta tecrübesini yalnızca kolaylaştırmayı değil, tıpkı vakitte müşterimizi her adımda inançta hissettirmeyi taahhüt ediyoruz.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
SAĞLIK
22 Kasım 2024SAĞLIK
22 Kasım 2024EĞİTİM
22 Kasım 2024TEKNOLOJİ
22 Kasım 2024EKONOMİ
22 Kasım 2024Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.