Turizm sektörünün öncü oyuncularından TatilBudur, tatil trendlerinin nabzını tutmaya devam ediyor. TatilBudur’un CEO’su Onur Otruş, geçen bayram devri ve Temmuz ayına ait datalarla, tüketici tercihlerini kıymetlendirdi.
Bu yıl Kurban Bayramı ve Temmuz ayı ortasındaki talep ve rezervasyon datalarına nazaran elde edilen kimi tüketici tercihleri şöyle;
Bayram bitti, tatil bitmedi…
Tatil planlarken yapılan arama trendlerini de kıymetlendiren Otruş, bilhassa Haziran ayının 2. yarısı prestijiyle, evvelki yılın birebir devrine nazaran %25’in üzerinde bir artış gözlemlendiğinin altını çiziyor. TatilBudur’un CEO’su Onur Otruş, yaptığı açıklamada “Haziran ayı boyunca tüketicilerin oda rezervasyonlarında, bir önceki yıla nazaran %37’den fazla artış kelam konusu. Bu sene kurban bayramının Haziran ayına denk gelmesi sebebiyle, Temmuz’da tüm aya yayılmış bir talep bekliyoruz. 1-10 Temmuz periyodundaki satış bilgileri de bunu destekliyor” halinde konuştu.
Temmuz’un 2. haftasından itibaren, turizm döneminin en verimli periyodunun yaşanacağını öngören Otruş’a nazaran, bu ayın birinci günlerinde gelen taleplerdeki yoğunluk, geçen yıl tıpkı periyoda nazaran oda rezervasyonlarında %30 oranında artış yaşanacağına işaret ediyor.
Arama motorlarında marka aramalarında kesimde ikinci sırada yer alan TatilBudur, kesim ortalamasının üzerinde büyüme oranlarını yakalıyor. Bilhassa taşınabilir uygulamasına yaptığı yatırımlarla, Haziran ayında 5 milyon müşteriye alternatif tatil ve seyahat seçenekleri sunan TatilBudur, turizm dalının nabzını tutmaya devam ediyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
SAĞLIK
21 Kasım 2024SAĞLIK
21 Kasım 2024EĞİTİM
21 Kasım 2024TEKNOLOJİ
21 Kasım 2024EKONOMİ
21 Kasım 2024Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.