Yemeksepeti, Masterchef Türkiye Sponsorluğunu Çiğ Köfte Etabıyla Yeniledi
Yemeksepeti, tanınan yemek yarışı Masterchef Türkiye'nin bu yılki Allstar döneminde da sponsor oldu. Birinci etap sponsorluğu 18 Eylül'de yayımlanacak çiğ köfte kısmı ile başlayacak. Geçmişteki başarılı entegrasyonlarından güç alan Yemeksepeti, televizyon ekranlarının yanı sıra dijital alanda da faal bir kampanya ile izleyicilerin karşısına çıkacak.Türkiye’de süratli ticaretin öncüsü Yemeksepeti, efsanevi yemek müsabakası Masterchef Türkiye ile sponsorluk mutabakatını yenileyerek ekranlarda tekrar yer alıyor. Geçmiş yıllarda Masterchef ile yaptığı entegrasyonlarla iş ortağı restoranların satışlarına değerli katkılarda bulunan Yemeksepeti, Masterchef'in bu yılki Allstar dönemini ve reyting muvaffakiyetini kıymetlendirerek yeni sponsorluk paketiyle izleyicilerin karşısına çıkacak. Acun Medya tarafından ekranlara taşınan Masterchef, heyecan ve rekabet dolu iştah açan bir yemek yarışı olarak Türk mutfağı ve çeşitli ülkelerin mutfaklarından lezzetleri her kısımda milyonlarca izleyicinin karşısına çıkarıyor.Çiğ köfte etabına özel entegrasyon çalışmasıHayata geçirilen işbirliği kapsamında, 18 Eylül'de yayımlanacak olan Masterchef Türkiye'nin çiğ köfte etabı, Yemeksepeti sponsorluğunda gerçekleşecek. Bu etapla birlikte platformundaki çeşitli ve indirimli çiğ köfte seçeneklerini izleyicilere tanıtacak olan Yemeksepeti, tüketicilere kolay ve uygun fiyatlı yemek siparişi imkanı sunacak.Masterchef Türkiye ile olan entegrasyonunu televizyon ekranlarıyla hudutlu tutmayan Yemeksepeti, bağlantı faaliyetlerini toplumsal medya ve müşteri bağları takımları tarafından da destekleyecek. Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı