Yemeksepeti’nde, Chief Marketing Officer (CMO) misyonuna Selin Süzer’in ataması gerçekleştirildi. 4 Eylül 2023 tarihi prestijiyle bu misyonu üstlenen Süzer, Yemeksepeti’ndeki pazarlama stratejilerinin oluşturulması ve uygulanmasından sorumlu olacak.
Türkiye’de süratli ticaretin öncüsü Yemeksepeti’nde yeni bir üst seviye yönetici görevlendirmesi gerçekleştirildi. Selin Süzer, Yemeksepeti Chief Marketing Officer (CMO) olarak atandı.
Yemeksepeti CEO’su Mert Baki’ye bağlı çalışacak olan Selin Süzer, markanın pazarlama vizyonunun ve stratejisinin belirlenmesi, uygulanması ve daima yenilenmesi hususlarında liderlik edecek.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi Sanayi Mühendisliği Kısmı ve Northwestern Üniversitesi Kellogg School of Management MBA mezunu olan Selin Süzer, çalışma hayatına P&G’de Assistant Brand Manager olarak başladı ve burada kozmetik markaları, alışverişçi pazarlama, Pantene, Head & Shoulders ve tüm saç bakım kategorisinde Türkiye, Kafkaslar ve İsrail Bölgesi sorumlusu olarak misyon aldı.
Daha sonra Danone’da ve McDonald’s’ta Marketing Manager, BBVA Amerika’da Marketing Director olarak çalışmış olan Süzer, Türkiye’ye dönüşü sonrası evvel Oriflame’de Türkiye ve Afrika bölgesinden sorumlu Regional Chief Marketing Officer olarak misyon aldı ve daha sonra ise Letgo’da Chief Marketing Officer vazifesini üstlenerek Türkiye ve İspanya takımlarını yöneterek Türkiye’de Otoplus markasının lansmanını gerçekleştirdi.
Selin Süzer, Yemeksepeti’nde CMO misyonuna 4 Eylül 2023 prestijiyle başladı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
SAĞLIK
23 Kasım 2024SAĞLIK
23 Kasım 2024EĞİTİM
23 Kasım 2024TEKNOLOJİ
23 Kasım 2024EKONOMİ
23 Kasım 2024Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.